Madskole: Bestilling og betaling

Vi benytter elektronisk bestilling og betaling af mad i madskolen.

Du kan finde linket til betalings-/bestillingssiden her: www.madskolerne.dk , her vælger du så Engskolen og følger vejledningen i oprettelse af en madskolekonto til dit barn.

Det kan godt være, at I lige nu vil synes det er en smule vanskeligt, men på sigt tror vi, at det vil gøre betalingen meget lettere både for jer og for kontoret, der skal holde styr på betalingerne.

Fremover er prisen pr. dag kr. 17,00. Samtidig ændres betalingen så man betaler efter hvor mange skoledage der er i den pågældende måned.

Der gives samtidig mulighed for at søge om tilskud fra Københavns Kommune til betaling af mad. Tilskuddet afhænger af hjemmets indkomst. Eleverne har fået ansøgningsskemaer med hjem i kontaktmappen.

Fristen for betaling er den 1. i hver måned. Af hensyn til kokkens planlægning bedes I venligst overholde denne frist.

For at hjælpe jer i gang med at bruge det nye bestillings og betalingssystem, tilbyder vi her fra Engskolen hjælp til at oprette en konto m.m.

Link til smiley ordning: https://www.findsmiley.dk/116633